sobota, 17 maja 2014

Dzisiaj mam czas więc pisze posta :D :D :D U mnie masakryczna pogoda która doprowadza do nudy :/ A u was jak ?. Piszcie w komentarzach co robicie jak wam się nudzi :) Ja postanowiłam zrobić naleśniki na obiad. Były pysznee :3  Ale cóż zrobiłam i potem mi się nudziło więc oglądałam telewizję a teraz pisze bloga , zaraz musze zrobić prezentację na Fizyke -.-


Przepis na naleśniki (około 10 sztuk dużych ale cienkich):
150 g mąki
2 jajka
250 ml mleka
szczypta soli
woda mineralna lub zwykła woda

masło lub olej roślinny do smażenia


Wykonanie:

Mąkę przesiać, dodać jajka, mleko i sól. Zmiksować, przykryć ściereczką i odstawić na 30 minut. Przed samym smażeniem dodać do ciasta wodę w takiej ilości aby uzyskać odpowiednią konsystencję ciasta (około 1/2 - 3/4 szklanki). Naleśniki smażyć z dwóch stron na średnio rozgrzanej patelni teflonowej z cienkim dnem, na małej ilości masła lub oleju roślinnego.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz