środa, 11 marca 2015

Mix-Photo

Cześć ! Dzisiejszy post to mix photo czyli sklejka kilkunastu zdjęć z ostatnich miesięcy. Mój komputer znowu świruje i nie chc ze mna współpracować z czego bardzo mi przykro. Przyznam że chciałam dać post bardziej tematyczny ale nie udało się z powodu problemów z komputerem a zdjecia zostały na aparacie dlatego nie mam jak dodac tego postu. Mam nadzieję że już niedługo będzie sprawny. Ogólnie jest mi bardzo ciężko dopilnować regularnego dodawania postów z racji że jestem już w drugiej klasie technikum i do tego teraz doszedł mi kurs portugalskiego 2 razy w tyg i jeden raz w weekend, a do tego tez sie muszę przygotowywać,uczyć bo już w czerwcu lecę do Portugalii na praktyki ze szkoły. Kurs odbywa sie po lekcjach więc w domu jestem max na 19:30 a przecież lekcje musze odrobić i się pouczyć, chyba rozumiecie? Post piszę z tableta a zdjecia mi wysylalamz telefonu na tableta dlatego jakość mogła się ppogorszyć. Chciałam jeszcze dodać że jak widzicie mam nowy wygląd bloga z czego jestem bardzo zadowolona, a to wszystko dzięki mojej kochajej internet friend Ani z którą już w sobotę się spotkam. Na pewno porobimy zdjęcia więc o tym post u mnie i u niej się znajdzie.

 

6 komentarzy:

  1. A co to za babeczki ? Super mix ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w 1 gimnazjum, a już mi czasu nie starcza, a co dopiero w technikum! :D
    Zazdroszczę spotkania z Anią! ;-; ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz na prawdę przydałaby się jeszcze tygodniowa przerwa od szkoły, aby zdołać ogarnąć te wszystkie sprawdziany i inne takie... Czas strasznie szybko leci, ale to nawet dobrze, bo już niedługo wakacje :D Ładne zdjęcia.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Uwielbiam mix'y !

    Zapraszam do mnie!
    http://lifegoesonwithoutyoubaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń