sobota, 28 czerwca 2014

Trochę mnie tu nie było no ale nie miałam za bardzo czasu bo koniec roku był więc dwa tyg przed mieliśmy próby :/  No ale jakoś dzisiaj udało mi się wejść na lapka i dodam post :) Także ten tego co tam u was słychać ? Jedziecie gdzieś na wakacje ? Bo ja wyjeżdżam w środe wieczorem pociągiem nad morze do Kołobrzega :D Chcę się opalić na "murzyna" :D Hahahah :D  Dzisiaj byłam na ostatniej chyba sesji przed wyjazdem nad morze :P  z Jowitą i Miłoszem :3  Mmmm ciasto truskawkowe u Miłosza zawsze SPOKO ^^  No było fajnie śmiechowo nie zaprzecze :P  Eekty już na dole ;)  A to wiadomość hahah nie wierze nie wierze normalnie XD Dowiedziałam się dzisiaj w sklepie jak byłam z mamą że mam kuzyna Marcina HAHHAHA razem się z tego śmiejemy, nie spodziewaliśmy się tego :P Dobry dzionek :*



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz