piątek, 7 sierpnia 2015

Back to Home

No witam was !
Jeeej jak miło tu wrócić i znów zacząć do was pisać. Nawet nie wiecie jakie to uczucie, kiedy długo się nie pisało i nagle siada się przed komputerem i klika, w klawiaturę próbując napisać coś sensownego dla was. A więc, wiecie że byłam w Portugalii no i miałam napisać jak wrócę, ale uwierzcie nie miałam kompletnie na to czasu dlatego że 3 dni po przyjeździe jechałam nad morze i właśnie wróciłam w środę. Przykra sytuacja mnie spotkała 2 dni przed wyjazdem do domu, mianowicie zaczęło mnie boleć gardło. Mama zaopatrzyła mnie w tabletki do ssania ale i tak ból nie ustępował. W czwartek wybrałam się do lekarza i przepisano mi antybiotyk, mam zapalenie krtani. Nie lubię chorować w wakacje i jeszcze w takie ciepłe dni. Dzisiaj pokaże wam zaległe zdjęcia z Portugalii. A wy jak tam ?


                                                   Kogut to symbol miasta Barcelos










Postanowiłam, że zrobię jeszcze jeden post o Portugalii następnym razem bo nie chce tu od razu wszystkiego pisać bo tego jest dużo i by was zniechęcił widok dużej ilości tekstu i zdjęć dlatego w kolejnym poście będzie kontynuacja. Do zobaczenia | Martha 

6 komentarzy:

  1. Portugalia, zawsze chciałam tam pojechać albo do Hiszpani. Chociaż na przyszły rok planuje Chorwacje albo Grecje ;)
    Cieszę się że pogoda dopisała i wakacje sie udały. Wracaj do zdrowia ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia!
    zapraszam do mnie :)
    http://annestyle15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie tam jest *.* Wracaj do zdrowia ♥ ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję bólu gardła :/ Ale chyba fajnie było :))
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ... :)
    ZAPRASZAM juwilife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Zazdroszczę wyjazdu!
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    olga-dz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń